График работы:

Пн-Пт-900-1900

Сб-1000-1500

Вс-выходной

×
Обратный звонок
Купить в один клик
Запрос на скидку
Актуальная цена
Цена постоянно меняется.
Отправьте запрос актуальной цены.

Спасибо за заказ, наш менеджер свяжется с Вами.

Отзывы

Игорь 14.05.2021
котел и дымоход
Заказал котел и дымоход. Котел пришел на следующий день. Дымоход через 3 дня. Все нормально. Хороший магазин.
Злата 30.04.2021
Радиаторы на отопление
Были в магазине несколько раз. Выбор радиатороров большой, поэтому не срузу определилась. Здесь же и консультируют, собирают, сколько надо, и остальное для подключения радиаторов также есть. Цены при самовывозе тов*** делают ниже, чем указаны на сайте.
Дмитро 05.04.2021
Неактуальной товар
Замовив радіатори "рода" на сайті та оплатив. Зв.язавшись з оператором ,він проінформував ,що їх нема в наявності. Також він наголосив, що я повинен був бачити інформацію під час онлайн покупки про те що: " перед покупкою треба уточняти наявність" і що під час повернення коштів буде комісія. Я згодився думаючи що під час покупки не побачив даної інформації. Проте повернувшись до сторінки товару, ніякої інформації про це не було. На що менеджер показав мені окрему сторінку "способи оплати" , де було зазначено :"перед онлайн оплатой обязательно свяжитесь с менджером для подтверждения оплаты". Проте інформації, що товар може бути на сайті неактуальний нема. Власне пишется зв.язатись з менеджером для підтвердження оплати(в окремому розділі сайту!!!), але також доступна опція підтвердження оплати автоматично прямо біля товару!! Без інфи про якусь ручну обробку!! Також не було в розділі "способи оплати" інформації про те що клієнт має оплачувати комісію за повернення!! Власне така інформація вже є після мого звернення, що підтверджує мою правоту в цій ситуації!! Скрін з старою інформацією(де не зазначено нічого про комісії) я також маю. Мій висновок:1) продавець хоче перекласти на покупця відповідальність за неактуальність товару; 2) Біля товару не пишеться нічого про те що він може бути неактуальний, онлайн оплата доступна без обмежень;3) Про те що комісія за повернення буде оплачуватись клієнтом була введена після мого звернення,(на що в мене є скрін) , що доводить мою правоту. На ці мої аргументи продавець відмовився повернути мені комісію 115 грн, а також відмовився визнати, що інформація за неактуальність товару лежить на ньому. Жаль що така ситуація сталась, адже раніше вже друзі замовляли тут . Бачу їм просто тоді пощастило що товар був. Ось таке тут відношення до клієнтів. Дякую за увагу
(Спасибо за голос)